Ürünlere satış fiyatları tanımlayın


Bazen bir ürün, birden fazla fiyata ihtiyaç duyar.

İmtiyazlı müşteriler, farklı bölgelerde ki müşteriler, indirimler, kampanyalar, ekstra indirimler?

Daha önce Birim menüsü makalesinde de kısaca anlatmıştık.

Yeni bir ürün kartı açarken birim menüsünden beş adet farklı satış fiyatı girebiliyorduk.

Bunun daha da fazlasına talep duyulduğu için bu sayı 5?ten 25?e kadar artırılabilmektedir. 

Satış fiyatları

Nasıl yapılır?

Birim menüsünü açtığımızda beş adet fiyat zaten yer alıyor.

Bu pencerenin sağında yer alan diğer fiyatlar düğmesini tıklayıp 20 fiyat hücresi daha açıyoruz.

Satış fiyatları

Ne işe yarar?

İndirimli ürün fiyatları, kampanyalı ürün fiyatları (geçici süreliğine kullanılan), ekstra indirimler gibi fiyatlar ürünün kendiliğinden ihtiyaç duyduğu fiyatlar.

Bunun dışında örneğin; Şişli merkez mağazamızda bulunan bir ürün, Nişantaşı?nda ki mağazada farklı fiyatla satılabilir. Veya Antalya?da, Trabzon?da farklı fiyatlarda satılması doğaldır.

Bir paket çayı Rize?de farklı fiyatta, İstanbul?da farklı fiyatlarda satabiliriz. Veyahut Akdeniz bölgesi için 7 numaralı satış fiyatını, Karadeniz bölgesi için 9 numaralı satış fiyatını kullanabiliriz.

Ticari programlarımız, ihtiyaçların fazlalığına binaen geniş altyapı hizmeti sunar.


Bu makale size yardımcı oldu mu?



Konu ile İlgili Diğer Makaleler




Yazar Hakkında


    Yorum Gönder